تا دوشنبه

دیشب با مامانم صحبت کردم نمی دونم چرا احساس کردم می خواد یه چیزیو ازم قایم کنه آخر سر به خاطر اصرارای خیلی زیاد من گفت دکتر رفته و دکتر براش آزمایش نوشته یه چرت و پرتاییم از زبون دکتر گفت ولی آخر سر گفت که چیز خاصی نیست قراره دوشنبه جواب آزمایشامو بدن,ولی نمی دونم چرا هر بار که بهش فکر می کنم حس خیلی بدی دارم شاید به خاطر اینه که مامان خیلی بد بهم گفت جریانو ولی خدا کنه چیز خاصی نباشه,وای خدا کنه هر چه سریع تر دوشنبه بشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ

بازم خدارو شکر!ایشالله همیشه ممامانتون سالم وسلامت باشن

دل-زاد کولی دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ق.ظ http://Gitan.blogsky.com

فکر کردم دوشنبه خبر خوبی باید باشه؟!
امیدوارم همیشه سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد