چه انتظارایی از آدم دارن!

یه چند وقتیه خیلی به آهنگ الکی سیاوش قمیشی علاقه مند شدم و روزی چند بار گوش میدمش.دیروز داشتم با تمام حس و وجودم بهش گوش می دادم و به جملاتش فک می کردم واقعاْ محتوای قشنگی داره خوشم میاد ازش ولی همش داشتم به این فک می کردم که من میتونم همچین توانایی داشته باشم که اینجوری عاشق بشم یعنی می تونم از ته دلم از خدا بخوام اونقدر زنده بمونم تا به جای عشقم بمیرم یا اینکه حس میکنم وجود بی وجودم بودن لازمتره؟طاقت دارم بشنوم که معشوقم از من بیزاره ومن برم پیدام نشه که ببینم دوسم داره یا اینکه به درکی میگم و میرم دنبال زندگیم؟می تونم همچین حسی داشته باشم که وقتی از زمین و زمان کلافه م یه نوازش بتونه برام همه چی باشه؟ (آخه گیس نداره که براش ببافم الهی من قربونش برم)؟یا اینکه طاقت میارم حتی زمان کوتاهی از پشت پنجره به کسی که دوسش دارم نگا کنم بدون اینکه خودش بفهمه یا اینکه حتماْ باید هوار بکشم که خوب توام منو نگاه کن دیگه! 

فک کردن به یه حس نا آشنا سخته ولی دلم می خواد اگر قراره کسی رو دوست داشته باشم این شکلی باشه وگرنه نمی خوام.نه نه  اصلاً اصرار نکنید که راه نداره به هیچ وجه. 

خیلی خوب, می دونم خیلی دلتون می خواد الان براتون می نویسم متن جالبشو   

بفرماااااااییییییییین 

من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم
الکی بگم جدا شیم تو بگی که نمیتونم 


من فقط عاشق اینم بگی از همه بیزاری
دو سه روز پیدام نشه تا ببینم چه حالی داری

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم
اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم.



من فقط عاشق اینم ، روزایی که با تو تنهام
کار و بار زندگیمو بزارم برای فردا

من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافم
بشینم 1 گوشه ی دنج موهای تو رو ببافم

عاشق اون لحظه ام که .... پشت پنجره بشینم ،
حواست به من نباشه دزدکی تو رو  ببینم

من فقط عااشق اینم عمری از خدا بگیرم
اینقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

 

پ.ن 1:من همممیشه با شنیدن این آهنگ یاد سرور میفتم چون حس می کنم تنها کسیه که می تونه این شکلی عاشق بشه،خوش به حالش نهههههههههههه؟چرا 

پ ن 2:من همچنان حالم خوبه و تازه فک کنم بهترم داره میشه و جاتون حسابی خالیه. 

نظرات 2 + ارسال نظر
عاشق چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ

ادرس سرور چیه

سرور جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

با توجه به موقعیتی که الان دارم به نظرم اینکارا اسمش حماقته ولی باز معتقدم که زندگی یعنی عشق و برا من همیشه همین مفهوم رو خواهد داشت.

کچی ره بی به قوربانت بم ئه تو هه موو شتیکت لی جوانه هیچت وه کوو هیچ که س ناچی خوشه ویستیه که شت له گه ل هه موو دنیایه فه رق ده کا.به گیانی هه موومان یه ک دانه ی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد