خبر خبر خبر

یه خبر داغ دارم یه خبر داغ دارم عاشقت شدم من خیلی زیاد... 

وای نه خبرم این نبود آها خبرم. 

دیروز به اصصصصصصصصصرار یکی از بچه ها وبا وجودی که از صبح صد بار گفتم نمیام سینما و باز مطرح شد آخر سر به لطف کنسلی کلاسم رفتم واممممممما فیلمه ... 

من این روزا یه خورده زده به سرم و همه ش دلم فیلم کمدی می خواد البته قبلنام دلقک بودم ولی اینجوری دلم هوای فیلم کمدی نمی کرد شاید این روزا غصه دارترم آخه  آدمه دیگه بعضی وقتا چرت و پرتم میگه!خلاصه با وجود اصرار من مبنی بر دیدن فیلم حلقه های ازدواج رضا که فک کنم راجب فیلمه یه چیزایی شنیده بود گفت که نه امروز بریم به رنگ ارغوان رو ببینیم اون بمونه برا یه روز دیگه.خلاصه اینکه فیلم  با تعداد کثیری بیننده یه شروع آنچنان جذابی داشت که قشنگ گرفت منو و سمت راست وجودیم چشم شد و سمت چپ وجودیم گوش اما دیدم نههههههههه لحظه به لحظه داره جالب تر و جذاب تر میشه و هی بیشتر و بیشتر بنده رو می گرفت تا حدی که خیلی وحشتناک تر از جو داشت عمل می کرد واین چنین شد که من عاشق فیلم به رنگ ارغوان شدم . 

مثل همیشه یکی از واقعیتای دورو برمون بود که همه می دونستیمش  اما هنر حاتمی کیا این بود که خیلی واضح و زیبا و کامل جریان رو منتقل کرده بود برا همینم چهار سال تو صف اکران بود (آخه می دونین دیگه این روزا داریم با بالیوود کمیتی و کیفیتی رقابت می کنیم برا همین دیر نوبت می رسه). 

گفتن که وزیر اطلاعات خواهش کرده (به حق چیزای نشنیده!) که اکران نشه اما نظر من دقیقاً بر عکس بود و اگر کارگردانش آقای حاتمی کیا نبود به شدت احساس می شد که پیشنهاد خود وزارت اطلاعات بوده برای نشان دادن قدرت ...شون!!! 

 و در پایان فیلم با یک کف مرتب بیننده ها تموم شد و منو تو کف شاهکار حاتمی کیا باقی گذاشت.بهتون توصیه می کنم در اولین فرصت برین ببینینش پشیمون نمی شین واگرم مثل من تو کف حلقه های ازدواج بودین سعی کنین با رضا برین سینما که حتماً منصرفتون کنه 

نظرات 2 + ارسال نظر
ماهی خانوم چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:22 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ممنونم که به وبلاگم اومدی و باعث آشنایی شدی
امیدوارم همیشه بری سینما و همیشه خوشت بیاد و همیشه شاد باشی!

سلام ماهی خانوم خوبی؟من همیشه میام پیش تو و تقریباً همه پستاتو خوندم.مرسی که بهم سر زدی خیلی خوشحالم کردی.امیدوارم تو هم همیشه خوش باشی.موچ موچ

دل زاد چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ب.ظ http://Gitan.blogsky.com

وقتش را پیدا کن...
ارغوان و حلقه و ازدواج و ... فرقی نداره...
البته من فقط دلم زن و ازدواج و حلقه می خواد

تو که داشتی زن می گرفتی چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد