شیرین ترین شادباش ها پیشکش یک لحظه پاکیت!

بودن تویعنی بودن تمام خوبی ها,پاکی ها, زیبایی ها 

بودن تو یعنی بودن امنیت, اعتماد, اطمینان 

بودن تو یعنی بودن صفا, صمیمیت, خوش بودن 

با تو فهمیدم همه چیز را آنطور که باید, و درک کردم همه چیز را بیشتر از آنچه که باید و حس کردم تمام اندوه ها را کمتر از آنچه که باید و رسیدم به هر آنچه که می باید .  

زیباترین تبریک ها را با تمام وجود تقدیم تمام خوبیهایت می کنم و با تمام توانم در پی آنم که بتوانم عشقم را نثارت کنم چرا که وجود ناچیز من یارای جبران حتی ذره ای از محبتهای تو  نمی تواند باشد از خدا برایت طلب بهترین ها را دارم و با تمام وجود می گویم دوستت دارم و روزت مبارک.  

             ما دو تا برادر   همراه دو خواهر   هی دورش می گردیم   به دور گل مادر!!!

 

 

                       8 مارس بر تمام زنان رنجکشیده ی تاریخ فرخنده باد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا بانو سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:09 ب.ظ http://minajustme.blogfa.com

سلام بیان جان
شما عراقی نیستی؟
اخه من یه دوستی داشتم توی دوران دبیرستان اسمش بیان بود عراقی بود
دلم براش خیلی تنگ شده
به هر خال هر کس هستی مواظب خودت باش
بای

سلام مینا بانو جاااااااان خوبی؟
نه عزیز دلم من عراقی نیستم ولی کردم بیانم یه اسم کردیه.امیدوارم بتونی بازم ببینیش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد