هوای عالی زندگی عالی!

چهارشنبه عصر راه افتادیم به سمت شمال.خیلی دلم نمی خواست برم تا حدودی توفیق اجباری بود داییم از فرررررنگ برگشته گفتیم یه دور بچرخونیمش.خلاصه اینکه با بی حوصلگی کامل راه افتادم که اصلاْ بی دلیل نبود اما چه بسا گفتن دلایل به دلایل امنیتی صحیح نیست و از شما می خوام که بدون دلیل از اینجانب پذیرا باشید.خلاصه اینکه ۲ ساعتی از مسیر طی شده بود و من همچنان توی صندلی لول می خوردم که به ناگاه حس کردم بااااید از زندگی لذت ببرم و این چنین شد که ما از مسافرت شمالمان بسسسسیار لذت بردیم و پر از انرژی مثبت شدیم.سعی می کردم تا جایی که می تونم از کنار دریا لذت ببرم و بیشتر وقتم رو روی شنهای ساحل بگذرونم چرا که بنده به شدت علاقه مند نگریستن به بیکران دریا می باشم.سرور ازم خواست در حضور دریا براش از خدا یه چیزایی بخوام و من این کارو کردم.یکی از شبا بیشتر از یه ساعت کنار ساحل با سرور صحبت کردم خیلی خوشحال شدم از صحبت کردن باهاش و خیلی ناراحت که نیستش,کل مسافرت من حسرت نبودن این سه تا کله پوک(سرور و نگار و هانا)رو خوردم که اگر بودن چققققدر بیشتر بهم خوش می گذشت و چقدر جای خالیشونو حس کردم.دایی بدجور باورش شده متولد اروپاس!!!!!!!موندم چه جوری حرف زدنش یادش مونده!هر بار که دایی یه تیکه اروپایی می پروند قشنگ جای خالی نگارو حس می کردم که هیچی در اون لحظه جاشو پر نمی کرد

خلاصه جمعه ظهر به سمت تهران راه افتادیم تو جنگل هم دلی از عزا درآوردم ای که بهم خوش گذشت تو جنگل ای که خوش گذشت.اره خودمم می دونم خیلی ندید بدیدم ولی آخه خیلی وقت بود شمال نرفته بودم 

11 شب رسیدم خونه اما دیدن بچه هام کم از ذوق شمال نداشت یعنی در واقع خرذوق شدم. 

حالا ...خاطرات شمال محاله یادم بره          اون همه شور و حال محاله یادم ب....ره 

خداییش خودمونیم دستی دارم تو جواد خونیااااا. 

 

پ.ن.1 :دیشب با بجه ها رفتیم تئاتر "بیا با من بخون" رو دیدیم یعنی هر چقدر از محشریش بگم نمی تونین درک کنین به مدت 5/3 ساعت تمام و بدون وقفه من خندیدم آی خندیدم آی خندیدم جاتون خالی.اجراش تو سینما آزادیه خواستین درک کنین من چی می گم حتماً برین ببینین.  

 

پ.ن.2:یه مدتیه یه ذره سردرگمم هرچیم فکر می کنم به جایی نمی رسم.دوس دارم هر چه سریع تر این وضعیت تموم شه

نظرات 4 + ارسال نظر
بازار انلاین یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.bazareonline.ir

افزایش رایگان آمار بازدید سایت ها و وبلاگ ها

فقط کافیه تو سایت بزرگ بازار آنلاین عضو بشید و سایت یا وبلاگ خودتونو معرفی کنید.

اگه تو دوستا و آشناهاتون کسی رو دارید که شرکت یا کاری داره میتونید برای تبلیغات سایت بازار آنلاین رو بهش معرفی کنید.
مدیرای وبلاگ عزیز هم اگه لطف کنن لینک مارو تو وبلاگشون با عنوان تبلیغات اینترنتی رایگان بازار آنلاین بذارن ممنون می شیم.
امیدواریم بتونیم خدمات کوچیکی به همه وبلاگ ها و سایت ها ارائه بدیم
www.bazareonline.ir

ماهی خانوم یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ http://mahinameh.blogsky.com

ایش هایسه سوسک!:دی
خوش بگذره حاج خانوم!
لوله هاتون برقرار!:))

سحر یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ http://sf22761.blogsky.com

وووووووووووووووی
عاشق نشوید اگرتوانید
حالا که نتوانستی پس دهنت سرویس
هرکی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه
منم امیدوارم زودتر اون وضعیتتموم شه

مامان عیسی سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

خوبه که شمال را خوش گذروندی
سر در گمی بد دردی خواهر امیدوارم ازش خلاص شی .
عاشقی هم بد دردی خصوصا این نوعش که میگی .
مراقب خودت باش گرفتار عشق نشی و اگه شدی گرفتار عشقی باشی که ارزش اسارتت را داشته باشه

ووووووووویییییییییییی بد جوری ترسوندی منو مامان عیسی!دیگه نه من نه عشقم.خلاااااااص

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد