شاید من بد هستم!

هر روز صبح خبر! 

خبر خبر خبر,همیشه منتظریم بشنویم اون چیزایی رو که دلمون نمی خواد اما باز منتظریم و محکومیم به شنیدن,و با وجودی که هر بار هر کدوم از این خبرا تنمونو می لزونه اما باز منتظریم چون می دونیم که راه درویی نیست و ما محکومیم به شنیدن! 

شایدم البته من بدم که فک می کنم همه خبرا بدن؟!چون هنوز کسی از گرسنگی نمرده و اگرم مرده من هنوز بی خبرم!و من هنوز زنده م  پس چرا قر می زنم و می گم گرونیه؟؟؟تازه  هنوز که هیچکدوم از دورو بریای  من اخراج نشدن و خونواده ای به خاطر گرسنگی از هم نپاشیده ! پس چرا فک می کنم فرت و فرت کارگر و کارمند در حال اخراج شدنن؟! یا شاید من این روزا یه ذره خیلی خوابم! 

هنوز کسی تو خیابون به من حمله ور نشده که بگه "خانم روسری تو درست کن" بقیه هم به من چه!پس چرا فک می کنم اوضاع نا امنه!!نمی دونم ... 

و درسته که جلوی  چشمام تو خیابون تیراندازی شده و شاید خیلیا جلوی چشام پرپر شدن شاید وطنم الان فلسطینی دیگر است ولی هنوز کسی به من تیراندازی نکرده و من سنگ و چماقی به سمت کسی پرت نکردم که فک کنم اینجا...!پس شاید من بد فکر می کنم! 

شاید من فکر می کنم که ادما حق دارن زندگی کنن و اعدام حق آدما نیست!شاید آزادی و آزاد زیستن ماورای نیاز انسانیه ومن پر ادعام! 

اما نه شاید من بچه خوب و حرف گوش کنیم که بله چشم گفتنم زیاده!شاید شاید! 

امروز صبح یکی از بچه ها گفت حکم اعدام 9 نفر تائید شده,خدایا خودت کمک کن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد