می خواهم انسان باشم!

خسته شدم از بس جنس دوم باشم، تحت نظر باشم، زیر ذره بین باشم، بازخواست بشم،

برا همه چی جواب پس بدم،برا لباس پوشیدنم، آرایش کردنم، بیرون رفتنم، کجا رفتنم، کی رفتنم، کی اومدنم،چرا رفتنم، با کی رفتنم، صحبت کردنم، خندیدنم، گریه  کردنم و هر کوفتی نشون بده من یه آدمم! 

آخه میدونین من یه زنم و نباید یه لباسی بپوشم که تنگ باشه، کوتاه باشه، رنگ رنگی باشه نکنه خدای نکرده تو مملکت اسلامیمون یکی از آقایون مسلمون و چشم پاک ناخواسته چشمش بیفته به من و گوش شیطون کر بهم نظر کنه! 

نباید آرایش کنم چون احتمالآچشام وحشی بشه یا لبام تحریک امیز بشه یا گونه هام برجسته بشه و دل یکیو ببرم! 

باید مشخص کنم کجا می رم چون من یه زنم و میدونین دیگه هرجایی نمی تونم برم دیگه آخه بعضی اماکن کاملاً مردونه س و من باید سعی کنم یه مجلس زنونه جایگزین پیدا کنم و برم.بعضی جاها ظرفیت می خواد از کجا معلوم من داشته باشم و گند نزنم!!! 

  

وای مواظب باشم جایی که می رم سربسته نباشه  مخصوصاً اگه خدای نکرده با یه نامحرم باشم البته شاید ما فقط بشینیم و صحبت کنیم ولی بقیه که اینو نمی دونن و شاید راجبمون بد فک کنن دیگه! انظار عمومی مهمتر ازاصل جریانه،اینو همیشه یادت باشه.

صبح زود اصلاً وقت مناسبی برا بیرون رفتن نیست آخه نیست یه زنم خطر خیلی در کمینمه برادرای حکومتیم که همه مسئول و غیرتی،شب دیر وقتم که هیچی دیگه واویلاس! 

خیلی باید مواظب باشم با کی می رم بیرون،به هر حال مملکت اسلامی دوست و همکلاسی و آشنا و همکار و از این جور مسائل براش هضم شدنی نیست،خب حقم داره اینهمه دختر تو جامعه س چه معنی داره من با یه پسر دوست یا همکار باشم؟ 

می گه آخه طرف خواستگارمه می خوایم همدیگرو بشناسیم!نه دیگه نشد شما نامحرمین و نظرتون حرامه!راس میگن دیگه برو صیغه کن که خیال همه راحت شه دیگه،یک عمل کاملاً منطقی و انسانی و اخلاقی و اسلامی! 

مواظب باش وقتی بیرونی حالا با هر کسی،فک نکن چون با بابات بیرونی هر طور که میخوای میتونی برخورد کنی،نه عزیزم ببین تو یک زنی و صدای خندیدنت یا خدای نکرده گریه کردنتو نامحرم نباید بشنوه آخه میدونی دیگه حرامه!  

 نری یه جایی حقتو طلب کنی و مثلاْ فک کنی داره بهت ظلم میشه!همینه که هست آگه بابات چیزی براتون جا میذاره شکمتو صابون نمالی ها نصف داداشت حق توئه،خب آخه تو میبریش تو خونه پسر مردم اما داداشت از نسل باباته! 

اگه احتمالاً دیدی جلو چشت یکی رو کشتن سعی کن تا قاتل کارش تموم نشده فوراً یه مرد پیدا کنی بیاد اون چیزی که تو داری می بینیو ببینه آخه میدونی دیگه، تو دادگاه تو نصف آدمی  پس شهادتت قبول نیست بیخود دیدی می خواستی نبینی . 

سعی کن هیچ وقت زیر ماشین نری یا کسی نکشتت آخه چیزی به بازمونده هات نمی رسه، سعی کن داداشتو بفرستی که به همتون پول خوبی برسه!  

ای بابا خیلی غلطاس که من نمیتونم بکنم و دلم میخواد اخه من یه زنم.ولش کن بابا من باز رفتم تو تخیلات بی خیال. 

اما یادت باشه اگه خواستی اینارو بخونی سعی کن  آروم بخونی کسی نشنوه ها چون صدات دربیاد محکومی به طرفداری از کمپین یک میلیون امضا و اینم فاجعه س. 

بشین و زندگیت بکن این چرندیات چیه سر هم کردیو وقت همه رم گرفتی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد