کابوس یا رویا؟!!!

من نمی دونم چرا جریانات خوب رو میگن انگار یه خواب بود؟آخه من خیلی ازخواب دیدن بدم میاد حالا چه خوبش چه بدش,

وقتی رویا! می بینم از خواب که بیدار می شم ناراحتم که چرا خواب بود و مثلاً اگه واقعیت بود چی می شد و وقتی بدشه !وای کابوس یا خواب بد! واقعاً اعصابمو خورد می کنه اصلاً کل روزمو خراب می کنه و تا آخر روز یا شاید چند روز بعد هم رو اعصابم می مونه...  

حالا که من هم از خوبش بدم میاد هم ازبدش یه اتفاق جالب برام افتاد, دیشب یه خواب دیدم که هر چی فکر می کنم نمی دونم خوب بود یا بد! نه اینکه یادم نیاد خوابم چی بود,نه اتفاقاً همه رو خوب یادمه فقط هر چی فکر می کنم نمی تونم تفکیک کنم خوب بود یا بد فقط می دونم با چنان سردردی از خواب بیدار شدم که می خواستم سرکار نرم اما متاسفانه مجبور بودم برم  

دارم فکر می کنم که چرا همه چی,خوب و بد, بده؟؟؟ 

  

میشه لطفاً من دیگه خواب نبینم؟؟؟ 

 

متشکرم!

نظرات 1 + ارسال نظر
غول چراغ یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام وقت بخیر

در اینجور مواقع میگن خوب فکر کنید و مثبت!
من تفسیرش می‌کنم به یه جور به بی‌خیالی زدن :)

خوش به حال دیوونه -- که همیشه خندونه

هر کجای دنیا باشی خواب می‌بینی ... بد هم باید باشه تا قدر خوب رو بدونی ... همین

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد